2016. aug 10.

Elhagytam a windowst.

írta: Backer PingWin
Elhagytam a windowst.

Jelentem ott hagytam a windowst. 

Több, mint 21 év után, miután majd' mindegyiket kipróbáltam, sok száz alkalommal telepítettem itt hagyom!

De miért is?

50 fölött, napi 12-13 órai használat után azért valami nagyon komolynak kellett történnie, hogy itt hagyjam.

Akinek elege van a marathoni hosszúságú frissítgetésekből, rendszer-karbantartásokból, kártevőirtásokból váltson!

Aki élni szeretne, használni szeretné a gépét! Ennyi! Ilyen egyszerű!

Legálisan, ingyenesen telepítettem a Linux Mint-et, amiben minden (!) benne van ami kell!

Internetes böngésző, levelező kliens, film-, és zenelejátszó, cd-író, szövegszerkesztő, táblázatkészítő, bemutatókészítő, ... szóval alapból benne van minden ami kell. Ha valamire még szükségem lenne a több tízezres szoftverkezelő-gyűjteményből választhatok!

És mindez legálisan, törvényesen, ingyen!

Szólj hozzá

Linux