2016. júl 31.

Számítógépes poénok

írta: Backer PingWin
Számítógépes poénok

Nagyon sok poénos szöveg kering az interneten, de a következő történetek velem estek meg. Nekem mondták, tőlem kérdezzék, vagy velem kapcsolatos. Most csak pár jut eszembe, de megosztom veletek, nevessetek egyet, legyen egy jó napotok.

***

Egyszer eladtam egy használt számítógépet. Vittem több, egyszínű textilbevonatos egéralátétet is a golyós egérhez. Kérdeztem, hogy a pirosat, vagy a zöldet választják.
A zöld kellett neki. OK. Nézegetjük a programokat, játékokat, mire az egyik játéknál megkérdezi:
- Ugye ennek a játéknak azért zöld a háttere, mert a zöld egéralátétet választottam?

*

Egy történet még a múlt századból:
Eladtam egy számítógépet. Pár hét múlva telefonál az ügyfél:
- Képzelje olyan dolgot vettünk észre, hogy csoda!
Bekapcsoljuk a gépet, de nem nyúlunk hozzá.

Fél óra múlva egyszer csak rajzfilmszerű akváriumban halak úszkálnak a képernyőn.

Ekkor körbeüljünk és nézzük egy ideig.

___________
megj.: Bizony, bizony. A képernyőpihentető már csak ilyen. Bekapcsol és megy. :)

*

Hoztak hozzám egy legyengült számítógépet. A gép mellé ezt a bölcs megállapítást kaptam:
- Azt hiszem az egér szedett össze valami vírust, a fertőzés az egéren keresztül ment bele a gépbe.

*

Sürgősséggel elhívtak egy helyre vasárnap délután, hogy nincsen net. Azt tudta a tulaj, hogy a tévénél az az első, hogy áramtalanítja a dobozt, majd jó eséllyel megjavul a szolgáltatás, mert ha nem,  akkor hívja telefonon a szolgáltatót. Ezt a netnél nem tudta megcsinálni, a szolgáltatót nem merte felhívni. Megcsináltam neki, és mondtam, hogy a szolgáltató majd telefonon jelezni fogja, ha a hibát elhárította.

- És akkor most mit fogunk csinálni? - jött a kérdés

- Ön átmegy a másik szobába tévézni, rejtvényt fejteni, kézimunkázni, számítógépezhet is olyan dolgot amihez nem kell internet, de elmehet barátaihoz egy kapucsínóra, én pedig hazamegyek és iszok egy pohár bort, de azt hiszem lesz az kettő is.

____________________________________

Csak lesett és még ma sem érti szerintem.
Pedig a való igazat mondtam neki! :)
(Azóta nem hívott, de nem is baj.)

*

Nyolcvanas évek közepe, ismerkedünk a számítógéppel.

Magyarázom, hogy ha a Commodore billentyűzetén a gombokat megnyomkodjuk az a kijelzőn (tévén) megjelenik. Megyek tovább, mondom a magamét, de egy srác szorgalmasan jegyzetel. Érdekelt mit ír ilyen serényen, hát lemásolta betűről betűre, amit a tévén látott, a véletlenszerű betűhalmazt.

*

Szólj hozzá

ez+az